Насловна РАЗНО PKV: Gastronomija kao ozbiljan brend

PKV: Gastronomija kao ozbiljan brend

340
Фото: Биљана Ненковић

Branislav Mamić, sekretar Udruženja usluga Privredne komore Vojvodine istakao je da je Privredna komora Vojvodine Svetski dan turizma prepoznala kao datum okupljanja  svih onih koji se turizmom bave , kako bi se posle teških posledica Kovida – 19 razmenila iskustva i otvorile neke nove mogućnosti za promociju turizma.

Petar Stamenović, ispred „Klastera Deliblatska peščara“ istakao je da su ovo prave prilike da se otvore razgovori o postojećim problemima , što je turizam najviše osetio. Zahvaljujući pandemijskom vremenu naučili smo i nove stvari, a to je da su se ljudi masovno okrenuli domaćem turizmu te bi tako gastronomija mogla da postane ozbiljan brend. Mi smo to i pokušali da uradimo istakao je Stamenović  – brendirali smo ukuse Deliblatske peščare i uskoro će biti izdata publikacija  – a taj meni će se naći u restoranima.

Dragana Šobot iz Privredne komore Republike Srpske izrazila  je zahvalanost Privrednoj komori Vojvodine na dosadašnjoj uspešnoj i dugoj saradnji . Važno je da razgovaramo šta možemo jedni  od drugih da učimo i da zajednički nastupamo na trećim tržištima. Ova pandemija je prilika da promovišemo naš domaći turistički potencijal.

Milan Jarić, pomoćnik pokrajinskog sekretara za privredu i turizam istakao je da turizam u Srbiji u trećem kvartalu beleži rast od preko 30 %. Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam ulazi u četvrti kvartal sa znatno većim budžetom . Naša namera je da kroz konkurse pomognemo turizam u AP Vojvodini. U saradnji sa mnogim partnerima pa i sa Privrednom komorom Vojvodine kreiramo novu ponudu koja će biti okosnica razvoja turizma u AP Vojvodini, istakao je Jarić.

Izvor: PKV