Ovogodišnji Belgrade Food Show biće održan 23-25. novembra, a usled trenutne situacije sa virusom kovid-19 i mera predostrožnosti, sajam će biti održan u novom formatu.
Treći po redu sajam visokokvalitetne hrane biće održan onlajn, a okupiće proizvođače premijum i visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda iz Srbije i regiona, ključne institucije, vodeće domaće i evropske eksperte, kao i najveće kupce i distributere iz regiona i Evrope.
Učesnici sajma će imati priliku da čuju praktična znanja i uvide predstavnika najvećih retail sistema i vodećih stručnjaka, dok će se o stanju u industriji i prilikama za njen razvoj informisati od strane predstavnika ministarstava, privrednih komora i asocijacija, kao i institucija regiona i Evrope.
Kako su pokazali da mogu da funkcionišu i u online svetu, tako će u ovogodišnjoj online Ekspo zoni proizvođači visokokvalitetne hrane iz Srbije i regiona moći da predstave svoje biznise i proizvode, dok će na B2B platformi imati priliku da se sretnu sa evropskim i regionalnim kupacima i distributerima.
Učešće na sajmu je besplatno, a pored predstavljanja proizvoda i sastanaka sa distributerima, učesnici će imati priliku da prisustvuju i konferenciji, koja će biti sastavni deo sajma.
Belgrade Food Show je jedinstvena međunarodna manifestacija koja je stvorila uslove za nove poslovne prilike, razmenu kontakata, sticanje novih znanja i razmenu iskustava između proizvođača iz Srbije i regiona i kupaca i distributera premijum i visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda.
Dosadašnji sajmovi okupili su preko 160 izlagača, više od 2000 posetilaca, 90 stručnjaka iz zemlje i inostranstva koji su na više od 60 panela govorili o šansama srpske hrane, inovacijama i trendovima na tržištu, putevima do uspeha, očekivanjima kupaca, premijum brendovima, dok je održano više od 340 sastanaka proizvođača sa 90 kupaca i distributera iz celog sveta.
Događaj organizuje Asocijacija za promociju srpske hrane sa tendencijom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi.