Kompanije iz Srbije koje su učestvovale na prvom digitalnom sajmu organske proizvodnje BIOFACH 2021 eSpecial realizovale su više od 315 sastanaka sa potencijalnim kupcima, a vrednost dogovorenih poslova je oko dva miliona evra, saopštila je Privredna komora Srbije.
Na sajmu se predstavilo devet kompanija pod sloganom „We speak organic“,koje su kvalitetne organske proizvode promovisale na inovativan način, putem digitalnog formata, što je bilo veoma zapaženo i zainteresovalo partnere.
U okviru digitalnog Nacionalnog štanda predstavljeni su organski proizvodi od svežeg, sušenog, liofiliziranog i zamrznutog voća, povrća, žitarica do različitih vrsta džemova.
Svoju ponudu na onlajn sajmu od 17. do 19. februara predstavili su Ecoagri Serbia Bela Crkva, Drenovac Arilje, All Natural Foods Nova Pazova, Menex Kruševac, Master Food Užice, ITN Group i AWISS Beograd, Interfood 60 Čačak, Frutorga Prokuplje.
Virtuelni nastup naših firmi na sajmu BIOFACH eSpecial 2021 organizovala je Privredna komora Srbije (PKS) uz podršku Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO) i u saradnji sa Nacionalnom asocijacijom za organsku proizvodnju Serbia organica i Razvojnom agencijom Srbije (RAS).
– Ove godine smo proizvode predstavili potencijalnim kupcima širom sveta u digitalnom formatu, što nam daje šansu da se još veći broj zainteresovanih partnera i posetilaca sajma upozna sa našom ponudom – rekao je Momčilo Paunović, izvršni direktor kompanije Frutorga.
Kompanija Ecoagri Serbia, učestvuje na BIOFACH u okviru Nacionalnog štanda Srbije od 2019. godine. Nada Berkeš iz ove firme ističe da je pandemija koronavirusa uskratila sajamsku atmosferu uživo, ali da su, uz podršku PKS i SIPPO programa, uspeli da se prilagode i snađu u novom digitalnom formatu.
U Privrednoj komori Srbije ističu da su zadovoljni predstavljanjem domaćih proizvođača na ovom digitalnom sajmu.
– Veliki uspeh naših kompanija, na ovogodišnjem specijalu, koji se organizovao virtuelno predstavlja potvrdu sve jačeg razvoja organskog sektora Srbije, koji sve više dobija na značaju, jer je organska poljoprivredna proizvodnja budućnost koja nema alternativu – navodi Bojana Lalović iz PKS.
Onlajn platforma je u okviru pojedinačnih i zajedničkih virtuelnih štandova okupila 1.442 izlagača iz celog sveta, kao i više od 14.000 posetilaca iz 136 zemalja.