Насловна ТЕМЕ ЖИВОТ „Ko broji kalorije, taj ne kupuje naše proizvode“

„Ko broji kalorije, taj ne kupuje naše proizvode“

140

U okviru beogradskog Noćnog marketa, na pijaci u Bloku 44, primetili smo najmlađe i najslađe sugrađane koji su se okupili oko tezge na kojoj je bio veliki izbor slatkih i slanih kolača umotanim u celofane. Reč je o brendu “Kekserija”, čiji je osnivač Saška Milojević.

– Kod nas mogu da se kupe i slatki i slani kolači. Oni nisu pravljeni od belog brašna, već od integralnog brašna, od heljde i pšenice. Slatki keks je zaslađen smeđim šećerom, ali imamo i punjene sa voćnom smesom, čokoladom, kremovima od pistaća i kikirikija, nutelom, kremom od urme, kapućinom. Slani grisini su spremani na maslinovom ulju i isto su rađeni bez belog brašna. Za sada imamo pet ukusa: miks kačkavalja, semenki, sipinog mastila, bosiljka sa belim lukom i komadima masline. Imamo preko 130 vrsta kolača i svi su veoma ukusnu, ali i traženi – započinje priču Milivojevićka.  

Na pitanje da li kupci više traže one ukusnije kolače ili one sa manje kalorija, naša sagovornica odgovara:

– Zavisi, kako ko. Ko broji kalorije, taj je ne kupuje naše proizvode (smeh). Kupci moraju da znaju da su naši kolači manje kalorični od onih koji su pravljeni od belog brašna. Postoje i oni koji podsećaju na starinske medenjake i veoma su traženi. 

Od Saške saznajemo da je „Kekserija“ počela sa radom 2018. godine, ali da je usledila i pauza tokom  korone.

– Posle pandemije, nastavili smo sa radom. Mi smo iz Beograda ali smo redovno na bazaru u Novom Sadu. Nemamo maloprodaju, ali dosta sarađujemo sa distributerima. Imamo i korporativne setove, male i velike. Na noćnim marketima učestvujemo od maja 2019. godine. Sećam se da smo tada prvi put izložili svoje proizvode, upravo ovde na ovoj pijaci u bloku 44. Od tada smo učesvovali u raznim manifestacijma po Srbiji, i to najviše po zimskim prehrambenim – otkriva ona. 

Zanimljivo je da je svaki kolač „Keksarije“ je posebno zapakovan. Saška tvrdi da je to zbog izgleda ali i higijene.

– Mi smo prodavali kolače na rinfuzi, a kupce je tada najviše privlačio njihov miris koji se širio. Ali oni koji sada znaju našu robu kupuju zapakovane kolače. Od ove godine smo krenuli u pakovanja, a razlog je vrlo jednostavan. Kada je otvoreno pakovanje ono što se ne raspoda mora da se baci, a ovako zapakovano, može da stoji mesecima i da se ne pokvari – tvrdi Milojevićka.

Tekst i foto: Dijana Maksimović