Razmena iskustava u poslovanju, popularizacija pijačne prodaje, te razmena znanja i informacija, deo je sporazuma o poslovno-tehničkoj saradnji koji su potpisale Tržnica Novi Sad, Subotičke pijace, Tržnica Subotica i Prostor iz Sombora.
„Zauzimanje nekih zajedničkih stavova, kada je reč o nekim pitanjima vezanim za inspekciju, za kontrolu naplate, zajedničkog učešća u pripremi normativnih akata koji su vezani za rad pijaca. Važan je i zajednički rad vezan za promociju pijace kao mesto sigurne kupovine kvalitetnih proizvoda“, kaže Dejan Stanisavljević, izvršni direktor JP Prostor Sombor.
„Kolegama iz Sombora i Novog Sada prezentovali smo onlajn pijacu. Našim sugrađanima omogućavamo da robu mogu naručiti onlajn, bez odlaska na pijacu“, kaže Dejan Ljubisavljević, direktor JKP Subotičke pijace, Subotica
A izazov pred svim preduzećima koja brinu o pijacama je – kako kupce vratiti na pijacu.
„Planiramo zajedničke manifestacije kako bi kroz promociju tradicionalne poljoprivredne proizvodnje pijace približili našim građanima, kao mesto gde mogu od poznatog proizvođača kupiti svežu robu. To će ipak sačekati da prođe pandemija“, kaže Stanisavljević.
„Svesni smo da je radno vreme jedan od razlog slabije posećenosti pijaca. Isto tako želimo da vidimo kako ljude vratiti na pijace, tradicionalnom načinu kupovine svežih namirnica“, kaže Ljubisavljević.
Pijace u Novom Sadu, Subotici i Somboru najveće su pijace u Bačkoj. Saradnja koja je ozvaničena sporazumom treba da unapredi kako uslove za prodaju tako i samu pijačnu ponudu.
Izvor: RTV
Foto: RTV