Kako je makedonsko tržište malo, a tržište u Srbiji otvara mnoge mogućnosti, firma Best Food iz Makedonije, odlučila je da napravi taj veliki korak i svojim proizvodima kroči na naše tle. Prvo na sajmovima, a zatim i kroz lanac Lidl marketa. Njihov brend Rada rado kupuju naši potrošači.
-Pred vama su ovčji i kozji kačkavalj. Kozji je kao i kod vas sada aktuelan i u Makedoniji. Sir je odličan, ima onaj određeni šmek, ali nije prejak – priča za Dobro jutro Jovica Ristovski menadžer prodaje, naizgled male firme, ali koja je uspela da uđe u Lidlove markete.
![](https://www.dobrojutro.co.rs/wp-content/uploads/2025/02/viber_image_2025-01-30_16-37-20-931.jpg)
– Uspeli smo da sa brendom Rada uđemo u Lidl. To su ovčje i kozje kiselo mleko. Imamo i kozju surutku, koju sad svi kupuju. Jedini smo koji u Makedoniji radimo kozje proizvode jer imamo dovoljne količine mleka. Ima malih proizvođača, ali mi količinski radimo najviše jer otkupljuemo ovčje i kozje mleko – svoje proizvode predstavili su nam prvi put prošle godine na sajmu i vrlo dobro su prošli.
– Prošle godine smo doneli topljeni kačkavalj ovde na sajam da ljudi probaju. Svima se svidelo, kao zdenka sir, ali malo tvrđe. Kad omekne je baš kako treba i većina domaćica maže za doručak na hleba. Imamo i kozji topljeni kačkavalj, ali manje ga pravimo jer nemamo tolike količine – kaže Ristovski koji priznaje da nije bio lak ulazak na naše tržište.
– Mnogo nam znači ulazak na vaše tržište, dosta smo se namučili. Svakih mesec dana imamo šleper za Lidl sa našom hranom, pod brendom Rada. Prodaja u Lidlu ide odlično i drago nam je jer vaš pazar je veliki – zaključio je Jovica Ristovski.
Tekst i foto: Zorica Dragojević