Kompanija Generali osiguranje Srbija, sa željom da dodatno zaštiti svoje klijente u ovim vanrednim okolnostima, odlučila je da klijentima koji imaju polisu osiguranja malog i srednjeg preduzeća i klijentima koji imaju životno osiguranje besplatno proširi pokriće u slučaju bolesti COVID-19.
Svim svojim klijentima životnog osiguranja koji imaju ugovorenu bolničku dnevnu naknadu usled nesrećnog slučaja, biće besplatno prošireno pokriće u slučaju hospitalizacije zbog infekcije COVID-19. Osiguranici će dobiti naknadu za dane provedene u bolnici i svim drugim centrima, formiranim radi lečenja.
Svesni važnosti preduzetnika i malih i srednjih preduzeća za privredu naše zemlje i izazova s kojima se u ovom trenutku suočavaju, kompanija je odlučila da im poklanjanjem dodatnog pokrića pomogne da lakše prevaziđu posledice prekida rada zbog bolesti COVID-19.
Svim svojim klijentima koji imaju polise osiguranja malih i srednjih preduzeća sa ugovorenim pokrićem prekida rada, poklanjamo proširenje pokrića od bolesti COVID-19. Besplatno pokriće obezbeđuje dnevnu naknadu vlasnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima za slučaj hospitalizacije u bolnici i svim drugim formiranim centrima zbog lečenja bolesti COVID-19.
Sve informacije o besplatnom pokriću klijenti mogu dobiti pozivanjem Kontakt centra putem brojeva telefona 0800 222 555 (besplatan poziv) ili 011 222 0 555 i slanjem upita na kontakt@generali.rs.
U solidarnoj borbi, u kojoj učestvuje ceo svet, Generali osiguranje klijentima je omogućilo da putem digitalnih platformi, Kotakt centra i agenata obave sve poslove u vezi s osiguranjem i dobiju svaku vstu pomoći koja im je potrebna. Kompanija je solidarnost i želju da pomogne građanima Srbije pokazala i donacijom sredstava za nabavku medicinske opreme potrebne za sprečavanje širenja korona virusa. S kompanijama članicama Udruženja osiguravača Srbije, Generali osiguranje Srbija doniralo je sredstva za nabavku respiratora, testova za korona virus, reagenasa i druge medicinske opreme, potrebne tokom trajanja pandemije.