Насловна ВЕСТИ Do 5. jula konkurs za dodelu oznake kvaliteta ,,Najbolje iz Vojvodine“

Do 5. jula konkurs za dodelu oznake kvaliteta ,,Najbolje iz Vojvodine“

418

Nakon šest godina pauze Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam ponovo je uspostavio oznaku kvaliteta „Najbolje iz Vojvodine” koja se dodeljivala prehrambenim, industrijskim i zanatskim proizvodima, a od ove godine će je dobijati i turističke usluge i destinacije. Konkurs je raspisan 5. juna i zainteresovani, koji se bave proizvodnjom roba ili pružanjem usluga, odnosno organizatori programa i manifestacija sa sedištem na teritoriji AP Vojvodine, moći će da se prijave do 5. jula nadležnom sekretarijatu.

Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam će konkurs sprovoditi sa preduzećem za kontrolu kvaliteta i kvantiteta robe i usluga ,,Jugoinspekt – Novi Sad“ d.o.o, koje će obavljati prijem prijava i proveravati ispunjenost uslova, kao i sa Turističkom organizacijom Vojvodine, u domenu turizma, ugostiteljstva i manifestacionog turizma.

– Posle šest godina vraćamo ovu oznaku, s idejom da pričamo o onima koji su bolji, koji ispunjavaju striktne uslove, da ističemo proizvode koji potiču s teritorije Vojvodine, one koji organizuju manifestacije koje su drugačije i o onima koji pružaju odlične turističke i ugostiteljske usluge. Svako ko ponese ovaj znak trebalo bi da bude ponosan na činjenicu da mu je dodeljen. Kontrola će biti stalna i na godišnjem nivou. Znak se dodeljuje na tri godine, sa mogućnošću produžetka roka za korišćenje, jer nećemo dozvoliti devalvaciju ove značajne oznake – objasnio je sekretar dr Nenad Ivanišević, skrenuvši pažnju na to da nosilac znaka mora da ispuni veoma stroge standarde.

On je dodao da će se razgovarati i s velikim trgovinskim lancima, kako bi se za ove proizvode, nosioce oznake, izdvojilo i posebno mesto unutar prodajnog prostora, da bi kupci znali koji su to proizvodi ispunili najstrože kriterijume.

Novina su i manifestacije, pri čemu organizatori mogu konkurisati za manifestaciju koja se izdvaja po načinu održavanja, korišćenju resursa, originalnosti, ciljevima, kao i prema rezultatima u oblastima delovanja, te prema načinu na koji manifestacija zastupa određenu mikrolokaciju ili regiju, njenu autentičnost i svojstvenost.

L. R.