Topola je odlučila da pojača promociju gastronomske baštine Oplenca u okviru projekta „Za vaša nepca s ljubavlju sa Oplenca“ brendiranjem 16 domaćih proizvoda, koje pripremaju domaćice iz ovog kraja.
Cilj projekta je podrška i razvoj ruralne ekonomije, turističke ponude i podrška ženama koje prave proizvode u domaćoj radinosti.
„Krenućemo u brendiranje 16 domaćih proizvoda koje pripremaju žene iz ovog kraja, među kojima su najčešće slatka i slana zimnica. To znači da će proizvodi imati kreiran vizuelni identitet, dizajne etikete i ambalažu“, kaže Dragan Jovanović ispred opštine Topola.
U procesu brendiranja biće osmišljeni i slogani, zatim nabavka staklene i kartonske ambalaže, kao i kreiranje suvenira i promo pakovanja, koje će objediniti proizvode većeg broja poljoprivrednih gazdinstava sa Oplenca.
Opština će finansirati promociju hrane svog kraja organizovanjem poseta tur-operatera oplenačkim gazdinstvima i osmisliti nove gastronomske rute za inostrane goste, a proizvode će slati i na adrese ambasada država koje su članice Evropske unije.
Projektom je predviđeno da 15 poljoprivrednica prođe četiri mentorske obuke za primenu sanitarno-higijenskih standarda u objektima u kojima pripremaju hranu.
Tekst i foto: Biljana Nenković