Насловна ВЕСТИ I „Plazma“ postala „Čuvarkuća“

I „Plazma“ postala „Čuvarkuća“

486

Najpoznatiji brendovi kompanije „Bambi“ – „plazma“ i „zlatni pek“ stekli su pravo na korišćenje žiga „Čuvarkuća“, koji se dodeljuje u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“.

„Plazma je ozbiljan brend koji će doprineti vidljivosti projekta i podstaći druge kompanije da se prijave za žig Čuvarkuća, rekao je Mihailo Vesović, predsednik Saveta PKS za dodelu žiga Čuvarkuća.

„Brendovi kompanije „Bambi“ već više od pola veka predstavljaju simbol kvaliteta i spadaju u red najvoljenijih. Pažljivo osluškujemo svoje potrošače, njihove ukuse, želje, stil života želeći da im u svakom trenutku pružimo najbolji izbor. Ponosni smo što uživamo poverenje i ljubav mnogih generacija zasnovanih pre svega na vrhunskom kvalitetu naših proizvoda. Prestižni žig „Čuvarkuća“ za nas je dodatni dokaz da smo prepoznati i kao kompanija koja brine i o domaćoj privredi i kroz upotrebu domaćih sirovina u proizvodnji, doprinosi da dodatna vrednost ostane u našoj zemlji. Duboko verujemo da će ulaganje u domaće znanje i resurse doprineti tome da „Čuvarkuća“ postane svojevrstan simbol vrhunskih srpskih proizvoda koji mogu biti ozbiljna konkurencija inostranim brendovima“, istakao je Dragan Stajković, generalni direktor kompanije „Bambi“.

Čitave generacije odrastale su uz proizvode kompanije „Bambi“, a čuvena „plazma“ kao noseći brend neprikosnovena je asocijacija na detinjstvo, radost i bezbrižna vremena. Jedinstvenog ukusa i mirisa, prepoznatljivog oblika i specifične hrskavosti, izrađena od pažljivo biranih sastojaka. Plazma je godinama najomiljeniji brend u Srbiji po ocenama potrošača, ali i biskvit voljen i prepoznatljiv u regionu kao i na mnogim inostranim tržištima. Zlatni pek, pogodan kako za užinu, tako i za pripremu raznih poslastica, brend je dugogodišnje tradicije koji uživa sjajnu reputaciju zahvaljujući svom visokom kvalitetu. Priključujući se porodici nosilaca žiga „Čuvarkuća“, „plazma“ i „zlatni pek“ svoju autentičnost obogatili su imidžom domaćeg proizvoda koji brine o nacionalnim interesima i domaćoj privredi dodao je Stojković.

Pored proizvoda kompanije „Bambi“, čuvarkućama su se pridružili i proizvodi kompanije „Eko San“ pod brendom „Brodisan“ namenjeni sanitarnoj i ekološkoj zaštititi. „Eko San“ je primer domaće kompanije koja poštuje najviše ekološke standarde.

“Ponosni smo što će našu liniju proizvoda za deratizaciju u narednom periodu pratiti žig „Čuvarkuća“, naročito ako se uzme u obzir da smo jedina kompanija u našoj industriji koja je do sada dobila pravo na ovaj značajan žig”, kaže  Slobodan Dunđerski, marketing menadžer u kompaniji „Eko San“.

Ističe da je projekat “Stvarano u Srbiji” vrlo važan ne samo za proizvođače već i za naše potrošače.

“Danas je u okviru Ekosan-a u stalnom radnom odnosu zaposleno preko 90 stručnjaka različitih profila kao što su doktori, epidemiolozi, inženjeri, doktor farmacije, magistar biologije, ali i tehnolozi. Želeli smo, pre svega, da podignemo svest o značaju kupovine domaćih proizvoda i to najpre onih koji se ističu svojim vrhunskim kvalitetom, ali i visokim učešćem domaćih sirovina, rada i znanja.” istakao je Dunđerski.

Foto: Privredna komora Srbije